zondag 11 oktober 2015

Kijkje in de klas: ons herfsthoekje

Het lijkt me leuk om eens in de zoveel tijd eens een 'kijkje in mijn klas' te geven. Door middel van foto's van zoals bijvoorbeeld in dit artikel, onze thematafel, hoop ik jullie te kunnen inspireren.

Ik heb de geknutselde uiltjes opgehangen in een tak aan de muur. De houten uilhanger komt van de Xenos (€1,99) De paddenstoelen hebben we gemaakt van lege melkpakken, met daarop een hoedje van papier. En natuurlijk mochten de kinderen zelf ook allerlei herfstspulletjes, zoals eikels, kastanjes, bladeren, e.d. meenemen.







2 opmerkingen:

  1. I hope you do not mind. I posted a link to this wonderful owl display on my bulletin board blog. http://bulletinboardstoremember.blogspot.com/2016/01/owls-on-branch.html Jantje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoop dat u dat niet erg vinden. Ik plaatste een link naar deze prachtige uil beeld op mijn prikbord blog. Http://bulletinboardstoremember.blogspot.com/2016/01/owls-on-branch.html

    BeantwoordenVerwijderen